אתר הספורט של ישראל

המחזור שהיה - מבט מהיציע

מאת: מערכת Sports

תאריך: 04-01-2010

הפועל תל- אביב ניצחו את בית"ר ירושליים בצדק, למרות התוצאה הצמודה, כביכול, הם היו טובים מבית"ר בכל פרמטר. יצחק שום לא מצליח להוציא מהשחקנים שלו אפילו 50% מהפוטנציאל שלהם, אלי גוטמן מקבל קרוב ל- 100% בכל משחק ולפעמים אפילו יותר. על הנייר לבית"ר יש שחקנים לא פחות טובים בכל עמדה, אך השובע והמוטיבציה הנמוכה של חלק מהשחקנים לא עוזרות לממש את הפוטנציאל. אי השתתפות של בית"ר במפעלים אירופאיים השנה, למרות העפלה למוקדמות הליגה האירופית, פגעה בקבוצה ברמה המורלית, למה להשתדל בכלל, הרי באליפות בית"ר כבר לא תזכה השנה?

רבים מזלזלים באלוף העולם לותר מתאוס, בכל מה שקשור לאיתי שכטר, אבל עובדתית, סדרות החינוך, שהוא עשה לשחקן בנתניה הפכו אותו לשחקן טוב יותר. מה היה שווה שכטר לפני נתניה ומה הוא שווה היום, יש לקחת בחשבון גם את העובדה שאיתי שכטר הצטרף להפועל תל אביב אחרי המחנה האימונים בקיץ.

בפרשת ברקוביץ′ - גוטמן, אני נוטה להאמין למאמן הפועל תל-אביב, עובדה שברקוביץ′ באמת עושה קמפיין יפה וכנראה שמי שלא עוזר לו, לא קיים. אסור שבחירת מאמן לנבחרת ישראל תהפוך לבדיחה. חומר למחשבה - שני המאמנים הגרמניים הובילו את נבחרת יוון ושוויץ מהבית הישראלי למונדיאל. אז אם כולם חושבים כאן, שאלה שתי נבחרות חלשות, לפחות כמו הנבחרת שלנו, אולי נלמד מהם, איך להגיע למונדיאל?

ליגת העל שלנו חלשה, אפילו חלשה מאוד. בכל מחזור יש לכל היותר 2 משחקים ששווים בכלל התייחסות, כל השאר פשוט לא מעניינים, עובדה שגם הקהל כמעט ולא מגיע למשחקים האלה. מעניין לפי איזה פרמטר נבחר משחק של בית"ר ירושליים נגד בני סכנין כמשחק מרכזי במחזור הבא.

קרואטיה - ישראל

ישראל - יוון

ברצלונה - פורטו

ברצלונה - ריאל מדריד (2:3)

ריאל מדריד - ברצלונה (2:2)

לטביה - ישראל

ליגת האלופותהליגה האירופית
כדורגל ישראלימונדיאל 2014 ונבחרות
ספורט אחרכדורגל עולמי

ברצלונה - ריאל מדריד (גביע המלך)

ברצלונה - ריאל מדריד

ליון - הפועל תל אביב

ריאל מדריד - ברצלונה (אלופות)

ברצלונה - מנצ′סטר יונייטד

ברצלונה - ארסנל

ONE כדורגלסגל חסר: ויטור וגורדנה ייעדרו מהמשחק של הפועל ב"ש מול מכבי חיפה

ONE כדורגלכפר שלם והפועל רעננה עלו רשמית ללאומית

וואלה! כדורסלמנפורד: "התסכול בשיאו", לדרר: "ההנהלה עושה הכל לשינוי כיוון"

וואלה! כדורסלמחזור 25 בליגת העל: עפולה - הפועל ת"א 62:70 (רבע 4)

ספורט ישראלי