אתר הספורט של ישראל

ברוך הבא לואיס פרננדס

מאת: מערכת אתר הספורט

תאריך: 21-03-2010

הפעם מגיע כל הכבוד ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהחתים את לואיס פרננדז כמאמן נבחרת ישראל. גם הבחירה בטל בנין כעוזר המאמן היא מצויינת. הצרפתי הוא מאמן מקצוען ממדרגה ראשונה, הוא אימן קבוצות בליגות הטובות בעולם – ספרד וצרפת. וכמובן, אחד היתרונות הגדולים שלו, ניסיון האמון בישראל.

גם כשחקן, אף שחקן ישראלי לא יכול להשתוות להישגיו. בין הישגיו הבולטים של לואיס פרננדס כשחקן, זכיה עם נבחרת צרפת באליפות אירופה ב - 1984 והגעה לחצי גמר המונדיאל 1986. הוא היה קפטן נבחרת צרפת בין השנים 1987 - 1988.

כמאמן לואיס זכה באליפות וגביע צרפת וכן בגביע מחזיקות האירופאי עם פריס סאן ג′רמן, כשבדרך קבוצתו מנצחת את ברצלונה הגדולה. לאחר מכן הוא מוביל את אתלטיק בילבאו למקום השני בליגה הספרדית החזקה והעפלה לליגת האלופות. במהלך הקריירה שלו, הוא הדריך, בין היתר, שחקנים כמו אוקוצ′ה, אנלקה ורונלדיניו. לאחר עונה די מוצלחת בבית"ר ירושליים תוך הצגת כדורגל התקפי ומהיר, לואיס פרננדס חזר לספרד לריאל בטיס.

עד היום מאמנים ישראלים לא הצליחו לשדרג את הנבחרת. בשנים האחרונות יש הרגשה שהשלם קטן מסכום חלקיו. אף פעם לא היו לנו כל כך הרבה שחקנים שמשחקים בחו"ל - בליגה האנגלית, ספרדית, בלגית, רוסית ואחרות.

נקווה שלואיס פרננדס וטל בנין יתנו לנבחרת את מה, שהיה חסר לה עד עכשיו, מהירות, כוח, קור הרוח, נועזות, אומץ וגם מוטיבציה. ועל אפם ועל חמתם של כל הקשקשנים וקוסמים נעלה לאליפות אירופה בעזרת השם.

קרואטיה - ישראל

ישראל - יוון

ברצלונה - פורטו

ברצלונה - ריאל מדריד (2:3)

ריאל מדריד - ברצלונה (2:2)

לטביה - ישראל

ליגת האלופותהליגה האירופית
כדורגל ישראלימונדיאל 2014 ונבחרות
ספורט אחרכדורגל עולמי

ברצלונה - ריאל מדריד (גביע המלך)

ברצלונה - ריאל מדריד

ליון - הפועל תל אביב

ריאל מדריד - ברצלונה (אלופות)

ברצלונה - מנצ′סטר יונייטד

ברצלונה - ארסנל

ONE כדורגלללא אצילי: אל עין רשמה עוד הפתעת ענק והעפילה לגמר ליגת האלופות של אסיה

ONE כדורגל88 דקות לגנדלמן, גנט ניצחה 0:2 את סט. טרוידן בחוץ

וואלה! כדורסלבולדווין טען: "כשיר למשחק 2", מכבי ת"א הבהירה: "הוא בספק"

וואלה! כדורסלמאמן פנאתינייקוס תקף את השופטים והבטיח: "ננצח את מכבי בסדרה"

ספורט ישראלי