אתר הספורט של ישראל

הפועל ת"א – הצופים משלמים את המחיר

מאת: אתר הספורט

תאריך: 02-12-2009

הערב זה קרה... ואני לא מדבר על המשחק עצמו של הפועל תל-אביב מול סלטיק הסקוטית. משחק של קבוצה ישראלית בכירה באירופה לא שודר בערוץ פתוח, אלא בערוץ ספורט 1, שהוא כידוע "ערוץ פרמיום", ערוץ שלא רק שמשודר לבעלי ממירים דיגיטליים בלבד, אלא בנוסף צריך לשלם עבורו בנפרד מכל חבילת ערוצים אחרת בכבלים או לווין. איפה מועצת הכבלים והלווין ש"דואגת" לצופים המסכנים? איפה אדון קופמן, שנראה שלאחרונה במקום להיות לוחם אמיץ כמו שהיה בעבר, נהיה פוליטיקאי קומיקאי.

שימו לב מה מועצת הכבלים והלוויין קבעה רק לפני כחודש. לפי מה שפורסם אז בכלי תקשורת, הם החליטו להרחיב את רשימת המשחקים בעלי חשיבות ציבורית, שיש חובה לשדר בערוצים הפתוחים, בינייהם, כמובן גם משחקי כדורגל של קבוצות ישראליות במפעלים האירופאיים. בנוסף כל שידור בערוץ בתשלום מחויב גם בשידור מסוים בערוץ פתוח. ועוד דבר חשוב - המועצה החליטה על מנגנון להעברת משחקים לערוצים הפתוחים, במקרה בו חברת צ′רלטון מחזיקה בזכויות של משחקים שחובה לשדרם בערוצים הפתוחים.

הכל טוב ויפה, כל ה"מודל" הזה נשמע מצויין ומה קורה בפועל? משחקים שאין ספק לגבי חשיבות הציבורים שלהם, כמו הפועל תל - אביב נגד סלטיק, זולגים לערוצים בתשלום ולא נראה שלמישהו אכפת. הפריירים לא מתים ולכן יש תמיד מי שישלם את המחיר. רוצים לראות שידור כדורגל חינם? כמו שאמר פעם (אומנם בנושא אחר) יו"ר התאחדות הכדורגל אבי לוזון "תמשיכו לחלום. הרי חלומות תמיד מתגשמים". ואני אומר, די לחלום, אל תהיו פריירים - תתחילו לשלוח מכתבים למועצת הכבלים והלווין, ליו"ר התאחדות הכדורגל, לערוצי הספורט השונים... רק מחאה ציבורית חריפה וחרם, יפתרו את העניין אחת ולתמיד.

קרואטיה - ישראל

ישראל - יוון

ברצלונה - פורטו

ברצלונה - ריאל מדריד (2:3)

ריאל מדריד - ברצלונה (2:2)

לטביה - ישראל

ליגת האלופותהליגה האירופית
כדורגל ישראלימונדיאל 2014 ונבחרות
ספורט אחרכדורגל עולמי

ברצלונה - ריאל מדריד (גביע המלך)

ברצלונה - ריאל מדריד

ליון - הפועל תל אביב

ריאל מדריד - ברצלונה (אלופות)

ברצלונה - מנצ′סטר יונייטד

ברצלונה - ארסנל

וואלה כדורגל ישראלימכבי ת"א מחכה לאור ירוק מקין. ההנחה: זהבי לא מתכוון לפרוש

וואלה כדורגל ישראלי"בושה לאן הבאנו את המועדון": שלב הסקת המסקנות בהפועל תל אביב

וואלה! כדורסלמדר חזר לקבל דקות בפנרבחצ'ה, והוביל אותה לניצחון בהארכה

וואלה! כדורסלהפועל חולון ניצחה את מכבי רמת גן לראשונה זה יותר מ-15 שנים

ספורט ישראלי